Operatív lízinggel foglalkozó vállalkozások működésének teljes körű támogatása

Operatív lízinggel kapcsolatos szolgáltatások

  • értékesítés-támogatás
  • értékesítői kapcsolattartás
  • dokumentáció menedzsment
  • finanszírozási ajánlat elkésztése
  • ügylet- és eszköznyilvántartás
  • flottamenedzsment (biztosítások, szervizelés, járművédelem, stb.)
  • kockázatelemzés
  • előszűrés (vevő/szállító, biztosítékok, garantőr)
  • limitállítás
  • elemzés, minősítés és finanszírozási javaslat (vevő/szállító, biztosítékok, garantőr)
  • követelésbiztosító és/vagy garantőr teljes körű ügyintézése
  • dokumentációs szolgáltatások
  • szerződéskötési feltételek ellenőrzése
  • szerződések, megállapodások készítése, ellenőrzése
  • folyósítás menedzsment
  • folyósítási feltételek ellenőrzése
  • folyósítás ügyintézése
  • folyósítás utómunkálatai
  • portfólió menedzsment
  • adatbázis, ügylet, ügyfél, biztosítéki, fizetési és kötelezettségvállalási monitoring
  • követelések naprakész nyilvántartása
  • ügyletek lezárása, átalakítása
  • helyszíni ellenőrzések
  • kintlévőségkezelés
  • lejárt tartozások kezelése
  •  soft és hard collection
  • IT ügyviteli rendszer biztosítása az ügyfelek és ügyletek kezelésére

 

Pénzügyi szolgáltatások

  • pénzügy
  • számlázás (bejövő és kimenő számlák)
  • teljes körű banki ügyintézés
  • kontrolling
  • havi, negyedéves cash flow készítés
  • havi kontrolling jelentések készítése
  • vezetői jelentések, prezentációk összeállítása
  • könyvelés (alvállalkozó könyvelővel)
  • gazdasági események teljes körű könyvelése
  • éves beszámolók, adóbevallások készítése
  • könyvvizsgálói, hatósági kapcsolattartás

 

Munkaügyi szolgáltatások

  • dolgozók adatainak nyilvántartása 
  • bérszámfejtéshez szükséges adatok kezelése
  • munkaszerződések és munkaköri leírások készítése és nyilvántartása
  • cafeteria ügyintézése
  • toborzás

 

Általános ügyviteli szolgáltatások

  • adminisztráció
  • küldemények kezelése (bejövő és kimenő küldemények)
  • dokumentumok szkennelése, másolása
  • szállítói és vevői kapcsolattartás
  • egyéb adminisztrációs feladatok
  • IT beszerzések
  • PC, notebook, tablet, szerver
  • telefon
  • szoftver
  • irodatechnika

 

Egyéb szolgáltatások

  • projektmenedzsment
  • folyamat, termék és rendszerfejlesztési projektek ügyvitele
  • marketing feladatok
  • pályázati tanácsadás (alvállalkozó pályázatíró cég közreműködésével)
  • hitelkérelmi dokumentációk összeállítása és benyújtása, a finanszírozás menedzselése
  • pénzügyi termékek közvetítése
  • jogi tanácsadás
  • szerződések, megállapodások elkészítése, jogi véleményezése
  • egyéb jogi tanácsadás
  • ellenőrzés
  • belső ellenőrzés
  • folyamatba épített ellenőrzések

 

Szolgáltatásaink

Faktorálással foglalkozó pénzügyi vállalkozások működésének teljes körű támogatása

Hitelezéssel foglalkozó pénzügyi vállalkozások működésének teljes körű támogatása

Operatív lízinggel foglalkozó vállalkozások működésének teljes körű támogatása

Hazai kis- és középvállalkozások hatékonyságának növelése

Miért az MMHSSC?

A kiszervezés előnyei

  • A cég a fő tevékenységére fókuszálhat, ezáltal nő a hatékonyság
  • A járulékos tevékenységek csökkenek
  • A költségek átláthatóbbá, tervezhetőbbé válnak
  • Jelentős költségek takaríthatóak meg (személyi állomány, tárgyi eszközök, stb.)
  • A kiszervezett tevékenységek egy erre szakosodott, tapasztalt céghez kerülnek
  • Magas színvonalú technikai háttér (IT eszközök, ügyviteli szoftver) és erőforrás áll rendelkezésre
  • A változások gyorsan nyomonkövethetőek
  • Teret nyer a hozzáadott érték

Referenciák

  • Rentasystem csoport
    Profil: gépjárművek, IT, irodatechnikai és egyéb eszközök tartós bérbeadása
    Közel 200 megkötött tartós bérleti szerződés, 2,5Mrd HUF-ot meghaladó bruttó eszközérték
  • Magyar Hitel Zrt.
    Profil: faktorálás
    Magyar-Mikrohitelező Zrt. és a KÉSZ csoport közös vállalata
    Alapítását és MNB általi engedélyeztetését is az MMH SSC végezte
  • Magyar-Mikrohitelező Zrt.
    Profil: hitelezés
    Közel 800 befogadott hiteligény, 10 Mrd HUF-ot meghaladó finanszírozási összeg
  • Magyar-Hitelközvetítő Kft.
    Profil: többes pénzügyi ügynöki tevékenység
    40 fős közvetítő alvállalkozói országos értékesítési hálózat 15 megyében

Elégedett ügyfeleink

Bartikné Gábor Katalin, a Magyar-Hitelközvetítő Kft. ügyvezetője

„Megbízható, stabil és korrekt partnercég, rugalmas ügyintézéssel és elkötelezett csapattal, amelyre mindig lehet számítani. Kapcsolatunk 2016. elején kezdődött, ekkor vált világossá számunkra, hogy számos adminisztratív tevékenységtől – köztük ügynökeink jutalékának számfejtése, a számlázás és egyéb pénzügyi ügyintézés – szeretnénk „megszabadulni”, és azt inkább egy hozzáértő gárdára bíznánk. Nem csalódtunk, kapcsolatunk azóta is töretlen, a Magyar-Hitelközvetítő Kft. back-office tevékenysége a legjobb kezekben van.”

Gyöngyösi László, a Magyar-Mikrohitelező Zrt. ügyvezetője

„Az MMH SSC Kft. minden szempontból professzionális partner ügyfeleink kiszolgálásában. A Magyar-Mikrohitelező Zrt. több milliárd Ft értékű portfoliójának kezelését végzik precízen és megbízhatóan, a kockázatelemzéstől kezdve a dokumentációs menedzsmenten át egészen a kintlévőségkezelésig. Ezen kívül teljes körű pénzügyi és általános ügyviteli szolgáltatást nyújtanak, melynek eredményeképp rengeteg adminisztrációs tehertől kímélik meg társaságunkat. Jól összeszokott, pénzügyi területen jártas szakértő csapat.”

Székely Balázs, a Rentasystem ügyvezetője

„A Rentasystem 2013 óta kínál tartós bérleti megoldásokat a KKV szektor számára. Cégcsoportunk jelenleg hat cégből áll, melyek különböző területeken tevékenykednek: gépjárművek, IT illetve egyéb eszközök bérbeadása a fő profiljuk. Mivel ez a tevékenység igen összetett és magas forrásigényű, folyamatos kihívás számunkra a bérlő partnerek bonitásának és a beszerzendő eszközök biztosítékként való értékelése, a szerződésmenedzsment, az ügyfélportfólió és a követelésállomány kezelése, illetve az általános ügyviteli folyamatok (értékesítés, ajánlatadás, számlázás, eszköznyilvántartás, stb.) hatékony végzése. Ezért döntöttünk úgy, hogy ezeket a felsorolt szakterületeket kiszervezés útján, egy sokkal magasabb szakmai színvonalon teljesítő partnertől vesszük igénybe. Választásunk az MMH SSC Kft-re esett, akik egy finanszírozásban jártas, megbízható és dinamikus csapattal végzik cégcsoportunk teljes kiszolgálását, és rugalmasan kezelnek minden egyes változást, amely nálunk gyakran előfordul.”

A Magyar Hitel Pénzügyi Szolgáltató Zrt. csapata

„Társaságunk megalakulásában és MNB engedélyezési eljárásában az MMH SSC Kft. aktív szerepet játszott. Összehangolt csapatmunkájuknak köszönhetően, 2016 szeptemberében pénzügyi tevékenységünkhöz az MNB engedélyt sikeresen megkaptuk.Tevékenységünket komplex szakmai szolgáltatás nyújtás mellett tárgyi eszközökkel és infrastrukturális háttérrel is támogatják, ügyfeleink elégedettségére, céljaink eléréséhez. Napi kapcsolatban állunk egymással és számos back office tevékenységet kiszerveztük részükre, amelyet a lehető legnagyobb hozzáértéssel és szakértelemmel látnak el, határidőre és precízen. Ügyfeleink sikere, közös sikerünk!"

Kapcsolat

MMH SSC Szolgáltatóközpont Korlátolt Felelősségű Társaság

     1143 Budapest, Gizella út 42-44.
    

+36 70 248 8173

     office@mmhssc.hu

MMH SSC Szolgáltatóközpont Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:
1143 Budapest, Gizella út 42-44.
Telephely: 6000 Kecskemét, Izsáki út 8/A.
Cégjegyzékszám: 01 09 274606
Adószám: 25428465-2-42
MNB többes ügynöki engedélyszám: H-EN-I-359/2017.
Biztosítások:

  • UNIQA Biztosító Zrt: felelősségbiztosítás kiszervezett megbízotti és ügyviteli megbízotti tevékenységre
  • UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt: felelősségbiztosítás pénzügyi szolgáltatás közvetítői tevékenységre

Ajánlatkérés